hearts

Thursday, February 14, 2013

# mohon doa kamu juga.

assalamualaikum w.b.t dan selamat hari khamis.



ehem. pejam celik pejam celik, dah hari khamis. cuti untuk aku berbaki lagi 3 hari jek lagi. dah kena balik penang. syok tak syok? wuwuwu~~~


so, hari ni, aku berkesempatan untuk ke SAAS bagi sesi menempah dewan. alhamdulillah. tarikh yang aku minta, masih kosong. tiada kerisauan untuk itu. sekurang-kurang, balik penang, dah setel satu bahagian. tak payah nak serabut lagi pasal peta kad jemputan bagai. :)


tadi, masa kat SAAS, aku jumpa 'pakcik' yang duduk dekat kaunter pertanyaan. dari gaya, aku tengok macam Penolong Kanan atau Ketua Pembantu Tadbir. kedua-duanya macam mirip gaya beliau. santunnya berbahasa, tak payah nak cakap. memang berbudi je. i loikeeee~~~

tetiberrrrrrr!!!!!!! ceng-ceng-cengggggg *sound effect kasi lebihhhh*


"cikgu kahwin ye nanti?"


terkaku kejap. macam pelik. bertambah pelik. isk isk isk~~

dalam hati bertalu-talu soalan, mana dia tahu aku cikgu? dan bagaimana (ceh bagaimana konon) dia boleh agak aku yang nak kahwin ni???????????


dengan merah padam muka, aku cakap,

"err, bukan. bukan saya. saya tolong tempahkan dewan je. erherherher~~"



jadi, korang-korang semua, doakan jugaklah aku biar disampaikan jodoh juga yekkk?? tak sekarang, akan datang. insya-Allah....... aameeennn :)


love, RZ.

2 comments:

Cikgu Ayu said...

Masanya akan tiba..
Moga dikurniakan jodoh yang baik-baik :)

maizatul suraya said...

@Cikgu Ayu : aameen...