hearts

Monday, September 24, 2012

praktikum kali kedua. ini cubaan kelas pertama.

assalamualaikum w.b.t.

dua bulan bertarung, kali ini bersama-sama sekolah daerah permatang pauh yakni sk permatang pasir. awalnya, mudah. mungkin, masalah murid jadi masalah utama, biasa. tune up yourself enab! but after few weeks, amboih. nampak banyak taring rimau jadian cikgu-cikgu. yang lawak, yang sekepala, tu aku terima. yang spesies tidak tenang tu yang aku risau. entah. kita buat daebak camne pun, mesti cari salah. entahlah. anyway, last day untuk second practicum adalah yang terbaik. *tak ada hadiah pun tak apa, ucapan terima kasih yang paling ikhlas tu yang buat aku lemah tak nak tinggalkan sekolah*

gambar2 di bawah adalah sekitar hari camping UB sekolah. untuk tahap  2 semata-mata :) enjoyce!




partner praktikum. mimosa-chan!

ketua panitia - cikgu zul

guru pembimbing - cikgu ismi

partner praktikum - nurul & memen, with baby amar

BBQ!

ketua komandan - cikgu najib

luruskan barisan pun tak reti pada awalnya. aiseh!

selepas dilatih oleh kapten Raja Zainab Bt Raja Muhaiyatdin. omaiwaa!!

kat padang kawad, mana kenal erti senyum.

my students. pehh-liss!

Kapten Raja Zainab Bt Raja Muhaiyatdin

sekali berPandu, selamanya Pengakap. *tepuktepukdahi*

simpan khemah macam ini ye anak-anak!

oh my lovely students!

"dalam 10 orang cikgu yg mengajar kami, 9 daripadanya meluat dengan budak ni. tapi cikgu Raja?"

hello junior!

keladi layer. my favorite!

practical teacher with GSTT. we are Y generation for future !

with sporting headmaster - pn Hanifah Bee :)

check-out.


well at last, aku berjaya jugak habiskan praktikum kali ni, meskipun mulut-mulut puaka manusia yang tidak tenang dengan kehadiran aku di sekolah ni tak dapat aku tutupkan. biasalah. puaka mana boleh tenang, kanzz? thanx to all colleagues yang tak sudah-sudah support, bagi peluang, etc etc.. dan juga geng-geng tahun 6 G yang aku berjaya brainwashed (sampai aku lalu sebelah kelas diorang jadi senyap). tak dilupakan, cikgu Ismail sebab bagi aku pinjam original Interlok yang tidak diolah semula. menarik sungguh bahan tersebut. dan juga aku ucapkan thanx berjuta-juta lemon dekat Kak Liza, yang sudi belanja minum, yang sudi bagi pinjam bahan, yang sudi pujuk kitorang bila kepuakaan TERmuncul. terima kasih. kasih.



semoga praktikum akan datang lebih memberi aku peluang untuk bertemu mereka yang berfikiran terbuka. dan juga memberi aku bekalan pengalaman yang berguna. insyaAllah.


WL: enabcantiksangat

No comments: