hearts

Saturday, October 8, 2011

sedenyut nadi.


aku dongak, lihat atas, tanya Tuhan.
tanya sungguh-sungguh.
kalau betul dia jodoh.

aku fikir aku boleh.
tapi nyata payah hilangkan rasa sesak jiwa.
aku tak tahu apa dia punya rasa.
tapi nadi sedenyut sebut nama dia.

datanglah seribu.
tapi tetap kau, hanya satu.
cukup-cukuplah dengan rajukmu.
kemaafan diterima dan aku sayang kamu.

**********************************************

aku emosi di sini, kau emosi kat sana. macam mana nak selesai? aku nak kau pujuk jek. kalau kau pun dah nak feeling-feeling, memang kena gaya aku lah main peranan bagi kita cantum semula. okey fine. kita main masak-masak balik yek.  muahmuahmuah! dah. jangan nanges. tak malu punya rockers! haishh~


WithLove : enabcantiksangat