hearts

Tuesday, July 30, 2013

Tips : Kaitan Kentut dengan Personaliti Anda.


siapa suka kentut? aku rajin kentut. takkan aku nak tipu bab cemtu. gila?


okay. aku pernah jugak baca pasal jokes kentut ni. salah satunya ;


Udin : Kentut dalam Bahasa Inggeris apa cikgu?
Cikgu : Wind of change.
UdinKentut yang tidak bunyi?
Cikgu : Sound of silence.
UdinKentut yang tak disengaja?
Cikgu : Careless whisper.
UdinKentut yang terhimpit?
Cikgu: Please release me.
UdinKentut yang bau sangat?
Cikgu : Killing me softly.
Udin : Kentut di malam hari?
Guru : Wonderfull tonight.
Udin : Orang yang sering kentut?
Cikgu: No body but you.

enough said. aku terhibur dengan jokes macamni. wkwkwkw~~


ohh .. pandai yee nak condemn kiteee ...


apa kaitan pulak jokes kentut dengan tajuk aku kali ni? biasalah. korang yang spesies tak penyabor memang suka lawak-lawak hambar kengkonon intro aku kan? so, layan jelaa... mihmihmih~~

perkaitan kentut dengan personaliti korang bolehlah dikategorikan seperti ini ; 

  • Kentut Senyap.
jenis kentut ni kita tahu, jenis yang berbau hazabb. jadi, kalau korang spesies ni, atau terjumpa dengan pesen kawan macam ni, kita boleh kategorikan kamu/dia sebagai backstabber. sebab jenis ni selalunya nampak macam mulia tapi kalau kita/dia jatuh, kamu/dia akan bersorak sorai. eh, kau seronok eyh??

  • Kentut Berbunyi Paip.
jenis kentut ni selalunya berbunyi kuat. sebijik kalau kena memang mau berdesing telinga. jadi pesen kawan yang macam ni selalunya jenis yang tak kisah kau orang nak kata apa. dia yakin dengan semua benda yang dia buat. yang dia tahudia buat apa yang dia mahu. bukan buta tuli ikut arahan orang. he he he. korang ke?

  • Kentut Sembunyi-Sembunyi.
jenis kentut macam ni selalunya akan cuba tahan dari terlepas. sedaya upaya elak dari pengetahuan orang yang dia tengah kentut. so, kalau terserempak pesen ni, jangan risau. dia jenis yang tak peduli kisah orang lain. dia kisah pasal aib dia je. dia sedaya upaya taknak bagitau dunia dia ada masalah atau salah yang dia buat. so, korang buatlah hal korang macam biasa. he he he.

  • Kentut Vagina.
omputih menggelarkan jenis kentut ni sebagai Vart. gabungan VaginaFart. orang pempuan pahamlah cane rasanya. he he he. kebiasaannya, kalau korang jumpa pesen member macam ni, korang kena hati-hati. encik Wiki kata, Vart ni terhasil bila kerap having saks atau terlalu aktif exercise. jadi, korang paham-paham kan jela. HAR HAR HAR...... 
[nota kaki : orang laki takde ke????? musykil kejap...]

  • Kentut Ter-Ter.
kentut jenis ni selalu sangat Ter Ter. maksudnya, tidak sengaja. selalu korang akan dengar, "opps, tak sengaja lah olss.. sorry..." pesen manusia macam ni selalunya orang yang buat salah, suka nak coverline, konon dia tak salah. saja nak buat lawak hambar. tapi ada jugak yang kentut ter ter ni sampai Tercirit. jadi, sedia maklum, maafkan jelah. he he he


cukoplah nak kenal personaliti melalui jenis kentut. betul atau salah, tu takde kajian. sebab aku tulis berdasarkan perasaan aku yang kebuntuan. plus aku jenis yang ter ter ni. HA HA HA. 


jadi, bolehlah korang periksa diri korang, kentut pesen yang mana. HA HA HA!!



toodles!

1 comment:

nurul harnani said...

kahkahkah.. comel je. kentut pon ade makna ek..

btw salam ukhuwah dr nanie..